Evelina & Nicoles mamma

Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

Borlängevistelse x 2

Av Sara - 17 juni 2009 22:53

Det blev inte så mycket sova inatt heller, Evelina hade lite svårt att få ro eftersom hon va så täppt i näsan. Men idag har det varit bättre så hoppas de blir sova inatt iaf!


Jag och Nicole började dagen med en massa mys och bus :) 


När Evelina vaknade så åkte vi till Borlänge för att hämta ut Evelinas pass, hon är så söt på bilden! ;D

På vägen dit hämtade jag upp mormor så vi fick lite sällskap. 


Vi tog en vända inne på Coop Forum och kom över jättejättesöta kläder både till Nicole och Evelina som dom fick av mormor. Riktigt somriga ;)


Och jag fick en jättefin bukett med blommor som nu pryder mitt köksbord :)


I morse hittade ja en fin bil på blocket som jag blev sugen på, så på eftermiddagen åkte jag för att titta på den i Borlänge. Min snälla storebror följde med och provkörde, men de visade sig att den inte va så fin trots allt så det blev inget bilköp. 


Hoppas att jag hittar en ny bil så småning om, för jag vill verkligen ha en kombi och det relativt snart. 


Men har faktiskt hittat en till bil som känns väldigt intressant, hoppas få svar på mitt mail och mina frågor inom kort ;)


På vägen hem svängde vi in hos mormor och morfar och fikade lite :) 


Hoppas på fint väder imorn då jag skulle vilja ta en promenad med Evelina när vi ska till bvc imorgon bitti. Ska bli kul att få veta hur stor hon har blitt nu :) Har inte varit där sen 12/5 nämligen.


Sen efter lunch ska jag åka till Falu lasarett till öronmottagningen för att kolla Nicoles hörsel och jag hoppas innerligt att det ska gå bra och att jag har oroat mig bara i onödan för att hon hör dåligt. 

Tycker att det räcker gott och väl med klumpfot och att hon är översynt min stackars tuffa lilla tjej.  


Nu är jag på väg i säng men har som vanligt en massa saker jag vill få gjort medans tjejorna sover och de är lugnt och skönt! 


Nej nu blir de sova av! 

Natti natti ;)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 21 december 2009 16:22

.. önska alla mina älskade vänner, min älskade familj, mina nära och kära och alla underbara människor En Riktigt God Jul !      ...

Av Sara - 4 november 2009 19:10

I morse kom det ett par snöflingor och lika nu på kvällen.   Jag hoppas det blir en fin vinter med mycket snö, för förra vintern gick förbi mig kändes de som.   Men i år ska jag ta igen en massa lek ute i snön med barnen :)   Evelina har ...

Av Sara - 27 oktober 2009 20:57

...varit på en skön långpromenad.   Nu blir det Desperate housewives och Brothers & sisters.   Sen sova :D ...

Av Sara - 19 oktober 2009 10:54

Var nyss ut och hämta posten och Nicole hade fått brev från ögonmottagningen på borlänge sjukhus och när jag öppnade och börja läsa så vart jag så glad!! :)     Nicole kommer inte att behöva glasögon!! :D :D :D :D :D   Äntligen nåt som går he...

Av Sara - 11 oktober 2009 20:04

Söndag kväll och barnen sover :)   Jag ska kika på film om en liten stund men ska först äta lite goda köttbullar och makaroner :)   Har tagit hand om all tvätt och disk och städning redan så ikväll blir de bara att slappa i soffan :P   Ho...

Presentation

Välkommen till Saras sida!

Här kan ni följa mig och mina älskade små-tjejor i vår enkla, underbara vardag. :)

Småbarnsåren är bara för ljuvliga :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna gärna ett fotspår :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards