Evelina & Nicoles mamma

Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Midsommar!

Av Sara - 21 juni 2009 22:54

Vi tog med barnen och åkte till Staffan och Erika för att fira midsommar,

vi hade en underbar helg och att sova borta med båda barnen gick över förväntan.


Vi gick till Furuviksparken och kollade på djuren och sen har vi grillat båda dagarna och haft det riktigt trevligt.

Det blev till och med fint väder, jag som va beredd på regn hela helgen :)


Drack till och med vin på fredagen och det va verkligen inte helt fel efter att jag inte druckit nåt på över ett år :) 


Men idag så är jag sjukt trött, inte så konstigt kanske för det tar på krafterna att sticka iväg över helgen med barnen och så blev det väldigt sena kvällar men de behövs ibland.


Vi åkte hem relativt tidigt idag och har hunnit städa hela lägenheten och fixat med en massa tvätt vilket inte var så kul men gud va skönt nu när de är klart!


Efter det åkte vi till Hedemora för att lämna tillbaka bilen till pappa och så passade vi på att hälsa på Erica och Tage en snabbis :)


Jag och Mr D passade på att grilla lite oxfile ikväll och nu är han ute och fiskar så jag hamnade framför datorn fast jag egentligen skulle sova.. som vanligt.. 


Jag kommer få fullt upp den här veckan eftersom Mr D jobbar eftermiddag

och det verkligen är hög tid att börja fixa inför flytten så ska passa på att förbereda med packandet imorn  för då har han tagit ledigt från jobbet eftersom vi ska till habiliteringen med Nicole. 


Vet fortfarande inte vilken dag vi ska till Falun för att prova ut hörapparaten men hoppas dom ringer imorn och ger oss en tid väldigt snart! 


Nej nu ska ja krypa ner och sova i min underbara säng! :) 

Natti natti! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 21 december 2009 16:22

.. önska alla mina älskade vänner, min älskade familj, mina nära och kära och alla underbara människor En Riktigt God Jul !      ...

Av Sara - 4 november 2009 19:10

I morse kom det ett par snöflingor och lika nu på kvällen.   Jag hoppas det blir en fin vinter med mycket snö, för förra vintern gick förbi mig kändes de som.   Men i år ska jag ta igen en massa lek ute i snön med barnen :)   Evelina har ...

Av Sara - 27 oktober 2009 20:57

...varit på en skön långpromenad.   Nu blir det Desperate housewives och Brothers & sisters.   Sen sova :D ...

Av Sara - 19 oktober 2009 10:54

Var nyss ut och hämta posten och Nicole hade fått brev från ögonmottagningen på borlänge sjukhus och när jag öppnade och börja läsa så vart jag så glad!! :)     Nicole kommer inte att behöva glasögon!! :D :D :D :D :D   Äntligen nåt som går he...

Av Sara - 11 oktober 2009 20:04

Söndag kväll och barnen sover :)   Jag ska kika på film om en liten stund men ska först äta lite goda köttbullar och makaroner :)   Har tagit hand om all tvätt och disk och städning redan så ikväll blir de bara att slappa i soffan :P   Ho...

Presentation

Välkommen till Saras sida!

Här kan ni följa mig och mina älskade små-tjejor i vår enkla, underbara vardag. :)

Småbarnsåren är bara för ljuvliga :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna gärna ett fotspår :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards