Evelina & Nicoles mamma

Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Soldyrkare!

Av Sara - 24 juni 2009 22:09

Ja det är jag verkligen.

Älskar solen och om jag fick och kunde skulle jag vara ute i solen jämt. 

Men det går ju inte när man har två småttingar som inte bör vistas i solen.

Kan inte minnas när jag hade tid att ligga och sola senast, saknar det faktiskt och det kommer ju inte bli så mycket mer med det på ett flertal år.


Ska bli hur skönt som helst att komma in i huset och få allt med flytten kvar och bara kunna gå ut på gården och leka med Nicole när som helst i princip utan att det ska behöva vara ett stort projekt varje gång! :) 


Har konstaterat att vi behöver köpa en ny babyvakt för våran är riktigt dålig, den låter illa när den sitter i väggutaget och det är riktigt störande speciellt när jag ska sova! 


Igår kväll grillade jag och Mr D och så åt vi ute på balkongen och det kom en kärring som vi inte kände och frågade vad vi åt. De ska väl hon skita i! 


Snart slipper vi folk som springer förbi och lägger sig i allt iaf :) 


Sitter egentligen här och förlorar sovtimmar så ska avsluta dagen med att tvätta fötterna och sen gå och sova för imorn blir det fullt upp med att packa det sista sen på fredag är det flyttdags! :) 


Natti natti



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 21 december 2009 16:22

.. önska alla mina älskade vänner, min älskade familj, mina nära och kära och alla underbara människor En Riktigt God Jul !      ...

Av Sara - 4 november 2009 19:10

I morse kom det ett par snöflingor och lika nu på kvällen.   Jag hoppas det blir en fin vinter med mycket snö, för förra vintern gick förbi mig kändes de som.   Men i år ska jag ta igen en massa lek ute i snön med barnen :)   Evelina har ...

Av Sara - 27 oktober 2009 20:57

...varit på en skön långpromenad.   Nu blir det Desperate housewives och Brothers & sisters.   Sen sova :D ...

Av Sara - 19 oktober 2009 10:54

Var nyss ut och hämta posten och Nicole hade fått brev från ögonmottagningen på borlänge sjukhus och när jag öppnade och börja läsa så vart jag så glad!! :)     Nicole kommer inte att behöva glasögon!! :D :D :D :D :D   Äntligen nåt som går he...

Av Sara - 11 oktober 2009 20:04

Söndag kväll och barnen sover :)   Jag ska kika på film om en liten stund men ska först äta lite goda köttbullar och makaroner :)   Har tagit hand om all tvätt och disk och städning redan så ikväll blir de bara att slappa i soffan :P   Ho...

Presentation

Välkommen till Saras sida!

Här kan ni följa mig och mina älskade små-tjejor i vår enkla, underbara vardag. :)

Småbarnsåren är bara för ljuvliga :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna gärna ett fotspår :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards