Evelina & Nicoles mamma

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Sara - 16 september 2009 21:05

Håller nu på och tömmer mobilen på bilder, hade över 300 bilder där nämligen..


Så snart ska ja ladda upp bilder här på bloggen.. :D


Som jag förstått så är det mycket enklare att ladda upp bilder här på bloggplatsen än på bloggagratis så framöver kanske det kommer betydligt fler bilder än hittils ;)


Ska verkligen försöka bättra mig på bildfronten men kan inte lova nåt.


Nej nu ska jag snart åka och hämta Mr D på jobbet. Mamma är här och passar barnen under tiden.


Är faktiskt inte lika trött idag som jag varit nu i dryga 2 veckor och det beror förmodligen på att min älskade Mr D lät mig få sovmorgon i morse ända tills 10.30 Guld värt! Tack älskling! ;)


Idag har jag och tjejorna varit på loppis med mormor och mamma. Fyra generationer på loppis, de ni! ;D


Fyndade en cykelstol som jag nu monterat fast på min "nya" cykel så ska ta med Nicole ut på en cykeltur till lekparken nån dag framöver :)


Nej nu börjar det bli dags att åka, ska slänga in ett par pinnar i brasan först bara, är så himla mysigt med brasa :)







Presentation

Välkommen till Saras sida!

Här kan ni följa mig och mina älskade små-tjejor i vår enkla, underbara vardag. :)

Småbarnsåren är bara för ljuvliga :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna gärna ett fotspår :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards